Pozrite si zoznam príbehov z praxe aj s vyjadrením odborníka. Vprípade, že máte vlastný príbeh, ktorý chcete zozdieľať s kolegami a podeliť sa so svojou skúsenosťou, napíšte nám.
Zoznam príbehov
„Zicherková“ kráľovná
2022-04-21T13:31:39+02:00By Mgr. Jana Lajošová|Categories: Komunikácia, Príbehy učiteľov, Zvládanie záťažových situácií|Značky: Medziľudské vzťahy, Príbeh|
Viete, čo je to „zicherka“? No predsa zatvárací špendlík, používajú ho nielen krajčírky a krajčíri, ale je v obľube aj u mladých ľudí. Tí ich
Keď žiak ruší hodinu
2022-04-21T13:39:27+02:00By Mgr. Jana Lajošová|Categories: Asertivita, Komunikácia, Príbehy učiteľov, Riešenie konfliktov|Značky: Medziľudské vzťahy, Príbeh|
Piatkové popoludňajšie hodiny v škole bývajú „za trest“. Ak ide o vyučovanie výtvarnej, alebo hudobnej výchovy, býva to o to horšie. Žiaci sa už vidia
„Hviezda internetu“
2022-04-21T13:46:13+02:00By Mgr. Jana Lajošová|Categories: Príbehy učiteľov, Riešenie konfliktov|Značky: Medziľudské vzťahy, Príbeh|
Bola raz jedna covidová pandémia, ktorá vyhnala žiakov zo škôl a posadila ich k počítačom k online vyučovaniu. Jedna pani učiteľka statočne bojovala s „Teamsom“,
Keď nás online vyučovanie deprimuje
2022-04-21T13:57:26+02:00By Mgr. Jana Lajošová|Categories: Zvládanie záťažových situácií|Značky: Duševné zdravie, Kontakt, Príbeh, Socializácia|
V súvislosti s epidémiou Covid sa v poslednej dobe zamýšľam nad tým, či chcem pokračovať v práci pedagóga. Som pedagogička vyučujúca český jazyk a v mojej práci som
Ako presadiť inovatívne vyučovacie metódy v triede?
2022-04-21T14:16:31+02:00By Mgr. Jana Lajošová|Categories: Komunikácia, Riešenie konfliktov|Značky: Medziľudské vzťahy, Príbeh|
Druhým rokom pracujem na základnej škole ako pedagogička českého jazyka výtvarnej výchovy. V pedagogickej práci využívam predovšetkým projektové vyučovanie a menej práce
„Nič by sme nerobili.“ (keď úprimnosť vyvolá konflikt)
2022-04-21T14:21:28+02:00By Mgr. Jana Lajošová|Categories: Riešenie konfliktov|Značky: Medziľudské vzťahy, Príbeh|
Triedna učiteľka na konci týždňa zapisovala svoj predmet do triednej knihy, bolo okolo poludnia. Všimla si, že jeden z prítomných žiakov chýbal prvú
Rozdelenie príbehov
Zdroje 1. pomoci